SINIF EĞİTİMİ TEZLİ YÜKSEK LİSANS PROGRAMI BAŞVURU İLANI | Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Hasan Kalyoncu Üniversitesi

LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ENSTİTÜSÜ

SINIF EĞİTİMİ TEZLİ YÜKSEK LİSANS PROGRAMI BAŞVURU İLANI

SINIF EĞİTİMİ TEZLİ YÜKSEK LİSANS PROGRAMI BAŞVURU İLANI

HASAN KALYONCU ÜNİVERSİTESİ

LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ENSTİTÜSÜ

SINIF EĞİTİMİ TEZLİ YÜKSEK LİSANS PROGRAMI

BAŞVURU İLANI

Kontenjan (toplam): 10

Başvuru Şartları:

  1. Sınıf Eğitimi, Fen Bilgisi Eğitimi, Okul öncesi Eğitimi, Sosyal Bilgiler Eğitimi, Türkçe Eğitimi, Matematik Eğitimi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği, Özel Eğitim Öğretmenliği alanlarının birisinden lisans mezunu olmaları gerekmektedir. Yüksek lisans programında alan sınırlaması bulunmaktadır. Sınıf eğitimi alanının dışında programa katılmak isteyen öğrencilerin bilimsel hazırlık programına katılmaları gerekmektedir.
  2. Lisans eğitimlerini yurtdışında tamamlamış olan adayların YÖK Denklik Belgesi almaları zorunludur.
  3. ALES (EA- son beş yıl içinde)’ten en az 55 puan almış olmak.
  4. Yabancı uyruklu öğrenciler TÖMER’den başarılı olmak zorundadır.

Değerlendirme: 100 tam not üzerinden ALES (EA) puanının %50’si, Lisans not ortalamasının %20’si, Yazılı bilim sınavının %15’i, Sözlü mülakat sınavının %15’i alınarak yapılır. İlan edilen kontenjanlar değerlendirme kriterlerinden elde edilen toplam puan üzerinden başarı sırası en yüksek olan öğrencilerden başlanarak yapılacak olan sıralama ile doldurulur.

Önemli: Adayların yazılı sınavdan başarılı olmaları için 100 üzerinden en az 65 puan almaları gerekmektedir. Mülakat sınavına sadece yazılı sınavdan başarılı olan adaylar alınacaktır.

Son Başvuru Tarihi: 20.08.2021 /17.00′ a kadardır.

Programın Ücreti: 16.000 TL (toplam 4 dönem)

ÖDEME ŞEKLİ İÇİN: TIKLAYINIZ

Yazılı Bilim Sınavı

Tarihi                   : 25.08.2021 / saat: 09:30

Yeri                       : Eğitim Fakültesi

Uygulama Şekli: Yüz yüze

Mülakat Sınavı

Tarihi                   : 25.08.2021 / saat: 13:00

Yeri                       : HKU ÖYS Sanal Sınıf

Uygulama Şekli: Çevrimiçi (Online)

Önemli Not 1: Öğrenciler, lisans not ortalaması beyanlarında e-Devlet üzerinden Yükseköğretim Mezun Belgesi Sorgulama hizmetinden temin edebilecekleri, Mezun Belgelerinde Diploma Notu kısmında belirtilen not ile başvuru yapmalıdır.

Önemli Not 2: Başvuru sürecinde beyan edilen bilgi ve belgelerin resmi kayıt esnasında doğru çıkmaması durumunda aday programa kabul edilmiş olsa dahi kayıt işlemi yapılmaz.

Önemli Not 3: Yazılı Bilim Sınavı ile mülakat yapılıp yapılamayacağı, COVID-19 hastalığının seyrine göre değişiklik gösterilebilir. Değişiklik olması durumunda Lisansüstü Eğitim Enstitüsü web sayfası üzerinden duyuru yapılacaktır.

Önemli Not 4: COVID-19 hastalığının seyrine göre son başvuru ve kayıt tarihleri değişiklik gösterilebilir. Değişiklik olması durumunda Lisansüstü Eğitim Enstitüsü web sayfası üzerinden duyuru yapılacaktır.

Önemli Not 5: Başvurular online yapılmaktadır. İlan sayfasının sonunda bulunan linke tıklayarak başvurunuzu yapabilirsiniz. Başvuru esnasında bilgilerinizi doğru olarak giriniz ve belgelerinizi “jpeg” formatında sisteme yükleyiniz. Eksik belge ile yapılan başvurular geçersiz sayılıp, işleme alınmayacaktır.

Önemli Not 6: Adayların yazılı sınavdan başarılı olmaları için 100 üzerinden en az 65 puan almaları gerekmektedir. Mülakat sınavına sadece yazılı sınavdan başarılı olan adaylar alınacaktır.

Genel Bilgilendirmeler

  • Adayların, her bir programın son başvuru tarihine kadar mutlaka online başvuruda bulunmaları gerekmektedir.
  • Tezli ve Doktora programlarına başvuru tarihleri, yazılı bilim sınavı tarihleri ve mülakat tarihleri, ilgili programın açıklamaları içerisinde duyurulmuştur.
  • Kabul listeleri; Enstitü Web Sayfası Duyurular kısmında, ilgili programın açıklamaları içerisinde belirtilen tarihlerde ilan edilecektir. Öğrenci adaylarının, duyurular kısmından kabul listesi ilanlarını takip etmesi gerekmektedir.
  • Tezsiz – Tezli ve Doktora programlarına kabul edilen adayların öğrenciliklerinin kesinleşmesi için; Sosyal Bilimler Enstitüsü Müdürlüğüne, ilgili programın açıklamaları içerisinde belirtilen tarihler arasında gerekli belgelerle başvurmaları gerekir. Süresi içinde kesin kaydını yaptırmayan aday, kayıt hakkını kaybeder.
  • Kayıt Tarihleri:  31 Ağustos 2021 – 03 Eylül 2021
  • OBS’ den ders kayıtları: 14 Eylül – 17 Eylül 2021
  • Derslerin başlaması ve derslerin kesilmesi:  20 Eylül – 24 Aralık 2021
  • Ders ekleme-bırakma ve danışman onayı: 20 Eylül – 24 Eylül 2021

Not 1: Eksik evrakla kesinlikle kayıt alınmamaktadır.

Not 2: Bakaya / Kaçak durumunda olan öğrencinin kaydı yapılmamaktadır.

Not 3: Renkli Fotokopi / Fotokopi kabul edilmemektedir (Aslı olmak zorundadır).

Not 4: Milli Savunma Bakanlığı 1111 Sayılı Askerlik Kanununa yapılan eklemeye göre askerlik işlemleri hiçbir şekilde Enstitüler tarafından yapılmayacak ve Enstitüler tarafından herhangi bir askerlik yazısı gönderilmeyecektir. ASAL Bölge Başkanlıkları kayıt işlemlerini sistem üzerinden otomatik olarak çekecek ve sevk tehiri ( Tecil ) işlemlerini yapacaktır.

Not 5: Askerlik tecil işlemleri için gerekli bilgileri bağlı bulunduğunuz ASAL Bölge Başkanlığından öğrenebilirsiniz.

  • Tezsiz – Tezli ve Doktora programlarına kabul edilen adayların öğrenciliklerinin kesinleşmesi için; Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Müdürlüğüne, gerekli belgelerle başvurmaları gerekir.
  • Süresi içinde kesin kaydını yaptırmayan aday, kayıt hakkını kaybeder.

1. Mezuniyet belgesi (e-devlet çıktısı) veya Diploma (noter onaylı örneği) veya geçici mezuniyet belgesi (noter onaylı örneği) (önemli not: mümkünse, e-devlet mezuniyet belgenizi teslim ediniz!)
2. Not döküm belgesi (veya Transkript) (aslı veya noter onaylı örneği veya e-devlet çıktısı) (önemli not: mümkünse, e-devlet transkript/not dökümü belgenizi teslim ediniz!)
3. ALES belgesi (Tezli ve Doktora Programları için)
4. Yabacı Dil Sınav belgesi (Doktora Programı için) + (Başvurusunda Dil puanı istenen/belirtilen Tezli Yüksek Lisans Programları için)
5. 4 adet fotoğraf
6. Nüfus cüzdanı fotokopisi
7. Askerlik durum belgesi (e-devlet çıktısı)
8.  İkametgâh belgesi (e-devlet çıktısı veya muhtarlık)
9. Online başvuru formu (sistem üzerinden çıktı alamamanız halinde, Enstitü kayıt personelinden talep ediniz)
10.  İlgili programın öğrenim ücretini yatırıldığını gösterir banka dekontu (üniversitemiz muhasebe biriminde internet bankacılığı veya kart ile işlem yapacak adayların dekont getirmesine gerek yoktur)

Not 1: Eksik evrakla kesinlikle kayıt alınmamaktadır.
Not 2: Bakaya / Kaçak durumunda olan öğrencinin kaydı yapılmamaktadır.
Not 3: Renkli Fotokopi / Fotokopi kabul edilmemektedir.
Not 4: Milli Savunma Bakanlığı 1111 Sayılı Askerlik Kanununa yapılan eklemeye göre askerlik işlemleri hiçbir şekilde Enstitüler tarafından yapılmayacak ve Enstitüler tarafından herhangi bir askerlik yazısı gönderilmeyecektir. ASAL Bölge Başkanlıkları kayıt işlemlerini sistem üzerinden otomatik olarak çekecek ve sevk tehiri ( Tecil ) işlemlerini yapacaklardır.
Not 5: Askerlik tecil işlemleri için gerekli bilgileri bağlı bulunduğunuz ASAL Bölge Başkanlığından öğrenebilirsiniz.

Tezli Yüksek Lisans Programı Ödeme Şekli
1. Tek seferde peşin (%5 indirimli)
2. Kredi kartına 10 taksit

Genel Bilgilendirme

  • Peşinde % 5 indirim yapılmaktadır.
  • HKÜ Lisans mezunu öğrencilerine %10 indirim yapılmaktadır.
  • Kredi kartına 10 Taksit yapılmaktadır.
    • Word, Bonus, Maksimum, Card Finans, Axess, Ziraat Bankası Combo Kart.
  • Şehit ve Gazi çocuklarına %100 indirim yapılmaktadır.
  • Engellilere ( % 50 ve üzeri raporu olan ) %50 İndirim yapılmaktadır.

Not 1: Yazılanların haricinde herhangi bir indirim uygulaması olmayıp okul birincileri, ALES puanı, YDS puanı, not ortalaması yüksek olan aday öğrencilere burs verilmemektedir.

PEŞİN ÖDEMELER İÇİN OKULUMUZUN HESAP NUMARALARI

Denizbank Ticari Merkez Şube

 Hesap No : 5458476-351
 IBAN No   : TR10 0013 4000 0054 5847 6000 01
 Açıklama  : Öğrencinin Adı Soyadı , TC numarası ve cep numarası yazılmalıdır

Finansbank İpek Yolu Şubesi

 Hesap No : 65338112
 IBAN No   : TR24 0011 1000 0000 0065 3381 12
 Açıklama  : Öğrencinin Adı Soyadı , TC numarası ve Cep numarası yazılmalıdır

Telefon numaralarından ulaşılamaması durumunda lütfen ilgili personelin mail adresine mail gönderiniz. Size en geç 24 saat içerisinde geri dönüş yapılacaktır.

 

MALİ İŞLER SATIN ALMA MÜDÜRLÜĞÜ

Lütfen aşağıdaki işlemler için muhasebe birimiyle iletişime geçiniz. (0342) 211 80 80 Çağrı Merkezini arayarak dahili numarayı tuşladığınız da ilgili personel ile iletişime geçebilirsiniz. Dahili numaralar tablonun sağında yazmaktadır.

*Mali Onay Muhasebe Dahili Numaralar
*EFT / Havale 1816
1819
*Borç Sorgulama
*Kredi Kartı İşlemleri
*Ücret İadesi

ÖĞRENCİ İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

Lütfen aşağıdaki işlemler için öğrenci işleri müdürlüğüyle iletişime geçiniz. (0342) 211 80 80 Çağrı Merkezini arayarak dahili numarayı tuşladığınız da ilgili personel ile iletişime geçebilirsiniz. Dahili numaralar tablonun sağında yazmaktadır.
Öğrenci İşleri Mail Adresi : oim@hku.edu.tr

*YÖKSİS Öğrenci İşleri Dahili Numaralar
*Diploma Sorgulama 1830
1831
1832
1833
1834
1836
1838
*E-devlet İşlemleri
*OBS
*Transkript
*Öğrenci Belgesi

BİLGİ İŞLEM MÜDÜRLÜĞÜ

Lütfen aşağıdaki işlemler için bilgi işlem müdürlüğüyle iletişime geçiniz. (0342) 211 80 80 Çağrı Merkezini arayarak dahili numarayı tuşladığınız da ilgili personel ile iletişime geçebilirsiniz. Dahili numaralar tablonun sağında yazmaktadır.

*Kullanıcı Adı ve Şifre Bilgi İşlem Müdürlüğü Dahili Numaralar
1820
1821
1822
1823
1824
1825
*Genel Sistemsel Hatalar
*OYS ve OBS Sorunlar

 

YÜKSEK LİSANS – DOKTORA PROGRAMLARI VE ENSTİTÜ İLETİŞİM BİLGİLERİ

İLETİŞİM İÇİN: TIKLAYINIZ

ONLİNE BAŞVURU

Adayların, son başvuru tarihine kadar mutlaka Online Başvuruda bulunmaları gerekmektedir. Online başvuru formu olmayan adaylar kabul edilmeyecektir. Bu form imzalanarak asıl kayıtta ilgili evraklarla birlikte teslim edilecektir.

 

Online başvuru için görsele tıklayınız.